Sezonun ipuçları...


Bu aralar bir çok marka, bu Gotik çiçeklerin peşinde. Ben de çok seviyorum bu tarzı. Kışa yakışan nadir çiçek desenlerinden. Hem son derece dikkat çekici, hem de oldukça romantik bir havası var.

Ancak vitrinlerde en çok siyah beyaz desenleri göreceğiz. Özellikle de kaleidoskop etkisini ve büyük yerleşik çiçekleri...


Pozitif negatif etkisi ve bu ikiliyi yumuşatan extra renklerin kullanımı çok eğlenceli...


Ancak benim için sezonun galibi Mary Katranzou. Bu sezona bayıldım. Fotoğrafik baskılar ve siyah beyaz ağırlığında tüm o renklerin yumuşacık kullanımı şahane !!!



Burada kullanılan pastel tonları kış sezonunda az da olsa düzboyalarda da göreceğiz. Yaz için çok daha kullanışlı olacak...



Ve Marc Jacobs... Çok eğlenceli. Grafik desenine bayıldım... Cara ise tam onun modeli olmalı değil mi?



Sezonun bir diğer deseni ekoseler. Her yer klasik ekoselerle dolu ama ben Issey Miyake'nin yorumuna bayıldım.

 Ve Anna Sui. Benim için modanın Aysel Gürel'i. Hayır Betsy Johnson değil.  Benim için dikkat çekici olmalarının yanısıra modaya etkisi ve ticari olması da çok önemli ki Anna Sui bu konuda sayılı modacılar arasında...




Gelelim aksesuarlara... Bu konuda ayrıca bir dosya hazırlıyorum ama şunu söyleyebilirim ki gelecek sezonlarda bir kaç kolyeyi bir arada takmaya ya da bir kaç farklı yüzüğü kombinlemeye hazır olun...









0 yorum:

Toolbar