Ekose

Ekose, yine moda. Aslında son 3 senedir var ama daha önce de bahsettiğim gibi bu sene daha çok görüyoruz.

Aslına bakardanız ekose klasik bir desen. Trendlerde olsa da olmasa da her daim kolaylıkla kullanabileceğimiz bir şey. Onunla her kıyafeti hareketlendirebilirsiniz.

Sadece klasik ekoseler değil, yukarıdaki gibi kazayağı ve benzeri dokumalarla kışın tek düze renklerinden kurtulabilirsiniz.

Yada aşağıdaki gibi farklı ekoseleri kombinleyerek, hepsi bir arada olmaz diyen klasikçilere bunun ne kadar eğlenceli olabileceğini gösterebilirsiniz.

Ekoseye lacivert, kırmızı ve yeşilin tonları çok yakışıyor, klasik renklerden ve kesimlerden hoşlanıyorsanız aşağıdaki gibi kombinasyonlar göze batmayacak ama günü renklendirecek seçimler olabilir.


Yada daha klasiklerden hoşlanıyorsanız siyahla Burberry ekosesi kurtarıcı olabilir.

Kışın açık rengi kullanabilmek zordur. Hele ülkemizde. Ama bu ütopyada dama desenli LV çantayı bu krem rengi tasarımlarla ve buna çok yakışacak aşağıdaki Gucci çizmelerin benzerleri ile kullanabilirsiniz, neden olmasın?

Bu kombinasyonda ekose yok. Ama şu günlerde en sevdiğim renkler ve rahatlığına güvendiğim tasarımlar var. Kürk sahte olduğu sürece ve o botları ne kadar beğensem de giymediğim sürece bu kombinasyonu tüm kış kullanabilirim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir önceki yazına cevap kesinlikle tatlım. Bunlara da bittim ayol arsız oldum sayende :) Beyaz ne kadar asil ya mont çizme ekoselerde eski dönemi anımsattı. Benim bir montum var MNGdan Ömi sinir oluyor Aslı'cım masa örtünü giyme desede vazgeçmiyorum. İlk resimdeki desenli çizme varya geçende sordum caddede 370 dediler inanılmaz güzeldi ama rüyaydı resmen yani ayağa düşenlerden değildi bunun gibi ithalmiş zaten. Sevdim sevdim bıraktım şekerim :) Son resimdeki çizmede eskiden kıldım kızım 2 3 senedir Sienna Miller'da göre göre beğenir oldum. Sienna çuval giyse yakışıyor zaten hatta ben ona dünyanın en güzel kadını derim yazdımdı hatta eskilerden üşenmezsen Dünyanın En Güzel diye arat bak tarz tarz abla ya bilirsin sende zaten ama ondan bahsetmekten mutlu oluyorum nedense :) İdolmi yaptım kendine ne bilinmez :) Özentiyim acık ona :)))

Mademoiselle dedi ki...

Yine cok guzel kombinasyonlar hazirlamissin. Hepsi birbirinden SIK. Ayrica 2. resimdeki cantaya, 3. resimdeki trenchcoata, 5. resimdeki sapkaya, 6. resimdeki bluza bayildim.
Ekoseyi her zaman sevmisimdir. Zaten ekose modasi gidip gidip geri donuyor dedigin gibi. Bir sezon sonunda cok guzel bir iki ekoseli parca alip dolapta bulundurmak gerekiyor:).

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet dedi ki...

Burasıda harika olmuş. Bayıldım..
Sevgiler

Aslı Cin dedi ki...

Eda, ekoseye öyle yakıştırmalar yapılır sen hiç alınma, severek giy derim ben :)

Madam, evet, severek her zaman giyebileceğin şeyler çok hoş olur. Benim ekosa bikinim bile var ;)

Ayşegül, beğendiğine sevindim, fikir alıp vermek için burası, önerilerini de beklerim.

Toolbar