Baby, Let's go shopping...


Artık bebeklerimize kıyafet seçmek hiç olmadığı kadar zevkli. Gerek yurtdışına yaptığımız ihracat tasarımlar, gerekse yurtdışından gelen ünlü markalar, seçeneklerimizi çoğalttı. Eskiden belli çerçevelere sıkışmış modeller yerini bizi kararsızlığa itecek kadar çok tasarımla başbaşa bıraktı.
Biz erkek annelerinin diline sakız olmuş bir söz vardır.
.
" Kızlar için alınacak ne çok şey var, erkekler için yok."
.
Artık bunu söylememize de gerek yok. Çünkü her ne kadar kızların aksesuarlarıyla daha cicili bicili seçenekleri olsa da, erkek çocukları da bir yetişkin gibi her istediklerini, yada bizim her istediğimizi giyebiliyorlar.
.
Ülkemizde ilk mağazasını açan Gap ve Gap Baby'ye bir dahaki yıl H&M in katılacağı konuşuluyor şu günlerde. Bir çok ünlü markanın çocuklar için tasarımlarını getiren butik ve mağaza zincirlerinin yanısıra, LCW gibi geniş mağaza ağına sahip, uygun fiyatlı, seçeneği bol markalar da her geçen gün çoğalıyor.
.
Artık onlar için alışveriş etmek büyük bir sevk...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ay melek süse bayıldım ya

Mademoiselle dedi ki...

Ben de cevremde artik cok daha cicili bebekler gozlemliyorum. Bu gunlerde buradaki ve Amerika'daki bazi butiklerin Turkiye'den getirdikleri birbirinden guzel el orme hirkalarini goruyorum. Tanesi 60-100 Dolar civarinda satilan bu cicili hirkalardan acaba Turkiye'de daha ucuza bulmam mumkun mu...

Aslı Cin dedi ki...

Eda, evet çok şeker değil mi?

Madam,tabii ki çok daha ucuza bulunabilir, orada el emeği pahalı biliyorsun, burada genellikle el örgüleri satılmıyor bile, büyüklerce hediye örülüyor.

Bu arada bana cinsiyetini çıtlatırsan el örgüsü hırka da benim hediyem olsun, ne dersin? Ben öremiyorum ama örebilecek sevdiğim insanlar var. :)

Mademoiselle dedi ki...

Tesekkur Ederim Aslicim:). Teklifini memnuniyetle kabul ediyorum. Bebegin cinsiyetini henuz ogrenmedik. Gelisiminin biraz daha tamamlanmasini bekliyoruz. Ama 7 aydan once ogrenmeyi dusunuyoruz:). Ben cinsiyetini ogrendikten sonra sana bu sozunu hatirlatacagim:).

Aslı Cin dedi ki...

Ben unutmam :) Bekliyorum, bu günlerin de tadını çıkar...

Toolbar