3 İpucu

Çiçekli elbiseler, beyaz jeanlerle renkli aksesuar ve üstlerle etnik yada folklorik desenleri kullananların bu sezon sırtı yere gelmez.



Çiçekli desenlerin her renk kombinasyonu ve her boyutu makbul. Bu sezon bolca göreceğimiz sandalet ve babetlerle rahatlıkla kullanılabilir. Sarı son senelerde kolleksiyonlarda sıkça kullanılmaya başlanmıştı ama bu sezon altın çağına geri dönüyor. Çantalar ise ya çok büyük ya çok küçük, ortası yok.

Folklorik ve etnik desenler de bu sezonun sürprizlerinden biri. Aslında renklerin hakim olduğu her sezonda, bu akım görülür ama Vogue İtalya'nın kapağında da bu konuyu görünce bu akımın geçici bir bahar hevesi olmadığı anlaşılıyor.





İlle de beyaz jean. İstediğiniz renkle kombinleyin. İsterseniz şeker pembesi bluz ve sarı babetlerle kullanın, ister saks mavisi ile, isterseniz canlı bir yeşille. Siyah beyaz gibi klasik kombinasyonları da es geçmemek lazım.




Tabii, onu da şu şeker pembe ayakkabılarla berebar kullanabilirsiniz. Neden olmasın?

5 yorum:

Mademoiselle dedi ki...

Her biri ayri guzel bu kombinasyonlarin. Her birine hayran hayran bakiyorum bir suredir. Birinci resimdeki ayakkabiya, ikinci resimdeki cantaya ozellikle bittim. Ayrica birinci resimdeki elbise de harika. Deseni kizima aldigim elbiselere benziyor. Bir tane kendime alsamda beraber mi giyinsek acaba:)

Vaktin olursa beyaz trenchcoat kombinasyonlari da yapabilir misin?

Aslı Cin dedi ki...

Evet, anne kız birlikte giyinme lüksüne sahip olacaksınız inşallah. Ya ben ya ben???

:) Trenchcoatlar senin için öncelikle...

Mademoiselle dedi ki...

:) Ya aslinda sana bir kiz cocugu cok yakisir. Yani nasil bir KIZ annesi olacagini hayal edebiliyorum. Tesvikler benden...

Trenchcoatlar harika olmus. Tesekkur ederim, tek kelime ile cok begendim. Bakalim benzerlerini bulabilecek miyim.

Mademoiselle dedi ki...

Bunu yazmak sonradan aklima geldi. Nereye gideceginden hic bahsetmedin ama belki bir bebege yeni mekaninizda merhaba dersiniz:)

Aslı Cin dedi ki...

Rica ederim. İyi ki hatırlattın bana bunu, hazırlarken çok keyif aldım. Gideceğimiz yeri anlatırım daha sonra sana, şimdilik başka çocuk konusunda kararsızım ama sürpriz olursa bir kız annesi olmak nasıl bir şey olur görmek isterim. Sanırım oyuncak bebeklere çeviririm onu, çok şanslısın bu açıdan :)

Toolbar