Istituto Marangoni

İstanbul Moda Akademisinin gözüme kestirdiğim bir kaç seminerine malum sebepten ötürü katılamadım. İlgilenenler için çok geç değil, kimi seminerler için geç kalınmış değil.

Ama ben seminerle yetinemem, bu işin en iyi okulu neredeyse oraya gideceğim diyorsanız, fırsat bu fırsat.

Firenze eğitim, İtalya'nın en ünlü moda ve tasarım okulu İstituto Marangoni'yi Türk öğrencileriyle buluşturuyor.

1935 yılında Milano’da açılan Istituto Marangoni bugün tasarımın 3 büyük başkenti olan Milano, Londra ve Paris kampüslerinde Moda ve Tasarım alanında eğitim vermeyi sürdürüyor. Her yıl binlerce öğrenci iyi bir eğitim almak ve tasarım dünyasında sağlam bir yer edinmek için Istituto Marangoni’yi tercih ediyor.

Istituto Marangoni Moda ve Tasarımın çeşitli alanlarında Üniversite, Sertifika, Master ve Sertifika programları sunuyor. Tasarım dünyasının önde gelen isimleri derslere eğitmen olarak giriyor. Profesyonellik sınıflara taşınıyor ve öğrenciler eğitim hayatları sürerken iş hayatıyla tanışıyorlar. Bu ilişkileri yeteneği ve vizyonu ile birleştiren öğrenciler mezuniyetlerinde güncel portfolyoları sayesinde ünlü markalardan iş ve staj teklifi alıyorlar.

70 farklı ülkeden gelen öğrenciler sınıflarda kendi kültürlerini ve stillerini yansıtıyorlar. Öğrencilere profesyonel Moda ve Tasarım eğitimi verirken onlar aralarında kültür alışverişinde bulunuyorlar. Bugünün sınıf arkadaşları ilerinin iş arkadaşları oluyor. Bu alışverişin iş yaşamında da devam etmesi öğrencilere birlikte büyük projelere imza atma şansını veriyor.

Tasarım geçmişi olmayan ama tasarım gözü olanlara ise Yaz Programları ile ışıltılı tasarım dünyasına giriş yapma ve yeteneklerini keşfetme fırsatı sunuluyor. Moda Tasarım, İmaj Danışmanlığı, Moda Pazarlama, Grafik Tasarımı, İç Mimari ve Ürün Tasarımı üzerine verilen 3 haftalık programlar ile yaz tatilinizi Milano, Londra veya Paris’te tasarımın kalbinde geçirebilirsiniz.

Istituto Marangoni hakkında ayrıntılı bilgi almak ve tanıtım toplantısına katılmak için Firenze Yurtdışı Eğitim’i 216 3022455’ten arayabilirsiniz.

0 yorum:

Toolbar