Trençkot mevsimi

Birinci dünya savaşı sırasında askerler için tasarlandığı zaman, kimse bu yeni kesim
mantoların bir gün tüm dünyaya yayılıp, baharın vaz geçilmezlerinden biri olacağını tahmin edemezdi herhalde.

Burberry tarafından hazırlanan ilk üretimler günümüze gelene kadar çok değişti ama sanırım hiç bir zaman son senelerdeki kadar farklı, eğlenceli ve renkli olmadı.

Bir çok filmde aktör ve aktristlerin vazgeçilmez aksesuarı olmasının bir sebebi olmalı değil mi?

Neyle kullanırsanız kullanın size şık bir hava verecektir.

Beyazı hemen her renkle kullanabilirsiniz.

Klasik beji küçük motifli desenlerle kombinleyebilirsiniz.

Mavi günlük rahat giyim için birebir.



Canlı renklerde olamaz mı? Çok da eğlenceli olur.




Sadece düz renk olmalı diye bir kaide yok. Desenli de olabilir. Tekdüze renkler başka renklerle dikkat çekici bir hale gelir.

Gri hala son derece popüler. Ekose, rugan ve indigo tonları ile.


Ya da klasik bir kahve, deri şıklığı ve onu tamamlayan renklerde aksesuarları ile.


Siyahı, beyazla uyumunu ve kırmızıyla yarattığı kontrastı da unutmamalı tabii.

Ya sizin renginiz hangisi?

7 yorum:

nymphea dedi ki...

Ben mavi olana bayildim, hele de o kirmizi ayakkabiya bittim.. Cok SIK gorunuyor:)) Desenli olan kutu da hos...

Aslı Cin dedi ki...

Nym, desenli olan kutu mu? Hangisi merak ettim, ben de desen tutkunumum.

Mademoiselle dedi ki...

Ayyy hepsini yine agzimin suyu aka aka:) inceledim. Ya ben bu aralar nasil anlatsam butun dolabimi degistirme modundayim ama kendime birsey alamiyorum. Mavi olan galiba kot olanlar. Ben de o mavi bluza bayildimm. O tarzi yillardir seviyorum...Sanirim bebisten hemen sonra oyle birsey alacagim kendime.

Aslı Cin dedi ki...

Madam, biraz daha sabır, ne kadar kaldığını bilmiyorum ama, doğumdan sonra istediklerini deha klayca bulabilirsin. Ben mavi bluzun benzerlerini edindim şimdiden. Modası geçmeyen bir model o bence de.

nymphea dedi ki...

Asli, desenli olan kutu derken 5. kolajdan bahsetmistim ama simdi okuyunca kendim de guldum ne demek istemisim diye:) Eh iste isyerinden yazinca boyle oluyor:P)

Asortik Krep dedi ki...

Benim rengim kahve :) Bana da �ok yak�t�n� d�n�yorum..

Aslı Cin dedi ki...

Nym :) Olsun, sonradan o olabileceğini tahmin ettim zaten, kutu gibi bir çanta.

Asortik, senin fotoğrafını gördüğümde ben de senin renginin o olduğunu düşünmüştüm :)

Toolbar