Sex and the City


Film tüm dünyada bugün gösterime girdi.
.
İlk duyduğum zamandan beri merakla beklediğim filme artık gitmek istemiyorum çünkü filmi izlemeden o kadar çok fotoğraf görüp, hakkında o kadar çok şey okuduk ki, insanın kaçası geliyor.
.
Belki ortalık biraz durulduktan sonra.
.
Fotoğraflar filmin "Pink Carpet" görüntülerinden. Bu arada film bir moda şovu diye lanse edilse de filmden bazı fotoğraflarda kıyafetler korkunç görünüyor, özellikle Samantha'nın giydikleri. Bilmem bana mı öyle geliyor.
.
Film iyi bir reklam aracı, kendisi de iyi pazarlanmış bir ürün.
.
Ama her şey fazla iyi mi görünüyor gerçekten de?

2 yorum:

ece arar dedi ki...

ben hiçbirini beğenmedim iyi mi:)

Mademoiselle dedi ki...

Ben ve esim bu filmi bir hayal kirikligi olarak gorduk. Nedense dizi bolumlerini izlerken daha cok eglenmistik....

Toolbar