Tşirt tasarım

Geçtiğimiz günlerde son anda bir tsirt tasarım yarışmasına katıldım. Daha sonra bir önceki yılların dereceye girenlerini görünce hata yaptığımı anladım ama iş işten geçmişti. Sloganların hemen hepsi benimkilere nazaran daha belaltı esprilerden oluşuyordu ki bu benim uzmanlık alanım değil

Bunlar benim gönderdiklerim içinde hoşuma gidenlerdi. Geçmiş yıllara bakarsak pek de şansları yoktu.

Geçtiğimiz günlerde üzerinde İtalyanca olarak " Ben O... çocuğuyum" yazılı bir tşirt giyen birisini gördüm. Anlamını bilip bilmediğini soracaktım ama iyi ki sormamışım, insanlar artık küfürlü esprileri tşirtlerinde taşımaktan hoşlanıyorlar anlaşılan.

Evet, evet ben yaşlanıyorum...

Not: Hala " O... çocukları" filmini de seyretmek istiyorum.

Dip not: Bu arada en aşağıdaki tşirtü şahsen giymek isterim, iyi bir bahanedir.

Dip sos: Türkiye araklama memleketi tasarım konusunda. Daha önce bir arkadaşımın tasarımlarını sokaklarda görmüştük. Hani burada sergilediklerimi izinsiz alıp kullanacaklar olacaksa bari bir zahmet bana da birer tane göndersinler de bileyim.

2 yorum:

Ebru dedi ki...

Sizin tasarımlar çok güzel, elinize sağlık.. O bel altı espriler olan ve bir de hatta dereceye girmiş olan o tshirtleri görünce ben yarışmaya katılmaktan vazgeçmiştim. çok saçma gelmişti bana.. şu linkteki tasarımlar da hoşuma gitti paylaşmak istedim.

http://www.scribd.com/doc/239946/10-Creative-TShirt-Design-Which-One-You-Like-

sevgilerr

Aslı Cin dedi ki...

Merhaba Ebru, teşekkürler, bahsettiğin siteye baktım, çok beğendim, özellikle de oğlum için olsa hoş olurdu :)

Toolbar