Yüzümüzün aynası- Cildimiz


Hepimizin cilt yapısı birbirinden farklıdır.Kimimiz porselen gibi bir cilde sahipiz,kimimiz,yağlı,kuru,akneli...

Önemli olan ona iyi bakmak.

Benim son 2-3 yıldır yaşadığım cilt sorunlarım var.Strese bağlı kuruluk ve kızarma. Gitmediğim doktor kullanmadığım ilaç kalmadı desem doğrudur. Kısa süreli çözümlere her zaman kavuştum. Ama en ufak bir streste yada mevsim değişikliğinde yeniden başladı döküntüler.

Kendi kendime denediğim bir sürü ürün oldu, kozmetik değil dermatolojik ürünler oldu.

Sizlerin sorunu var mı bilmiyorum ama benimle aynı proplemleri yaşayan varsa korkmadan tavsiye edeceğim ürün Dr.Murad’ın ürünleridir.


Her sabah ve akşam aksatmadan Nar Özlü Energizing Pomegranate Cleanser ile yüzümü temizliyorum.İnanılmaz şekilde iyi geldi ve beni rahatsız eden ama o kadarda belli olmayan siyah noktalarımı da yok etti.

Yüzümü yıkadıktan sonrada kızarıklık giderici jel ve serumu kullanıyorum.En son olarakta yüksek faktör güneş korumalı nemlendirici krem.

Bu ürünlerin dışında her yerden kolayca ulaşabileceğiniz malzemelerle hazırlayacağınız küçük bakım sırlarımız da var tabii.

Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine cilt temizliği için marketlerde satılan yaş mayayı denemiştim.Yarım paket mayayı çok az su ile boza kıvamına getirdikten sonra maske gibi kullanıyorum.

Çocukluğumuzda ki patlayan şeker etkisi yapan bu maske beni önceleri korkutsada neticelerini artık almaya başladım.Cilt gözeneklerini sıkıştıran ve temizleyen,yenileyen doğal bir çözüm.

Bu benim sırlarımdan biriydi. Sizin sırlarınız neler?

MM İstanbul - Şebnem

1 yorum:

Prima Donna dedi ki...

maya baya ilginçmiş ama meraklandım deniycem:)

Toolbar