IFW-SON GÜN - Genç Tasarımcılar

LUG VON SIGA-Gül Ağış

Genç Tasarımcılar-1'i kaçırmıştım. IFW'nin son günü 2'ye yetiştim.

Bu sene herkesi etkisi altına alan geometrik, asimetrik ve oversize görünümlerin her çeşidini izledik 4 gün boyunca. Ama içlerinden en beğendiklerimden biriydi Gül Ağış.

Birbirinden farklı 3 kumaşın (deri, kaşmir, ipek) birleşmesiyle oluşturulan koleksiyon bence başarılıydı.

Gül Ağış'ın basın bültenini okuyunca daha mutlu oldum. Marangoni Moda Tasarım bölümünü birinci olarak bitirmiş ve C'N'C COSTUME NATIONAL'de 4 yıl tasarımcı olarak çalışmış.

Gerçekten bu işe gönül vermiş, başarılı, istekli tasarımcıları görmek ileride moda dünyasında çok daha iyi yerlerde olacaklarını görmek bizleri çok heyecanlandırıyor doğrusu.

ÖZLEM KAYA

Magazin dünyası onu Ata Demirer'in sevgilisi olarak tanısa bile, ben onun ne kadar iyi bir tasarımcı olduğunu çalıştığım dönemlerden biliyorum.

Gül Ağış gibi iddialı bir koleksiyon hazırlamasada her bir parçanın giyilebilir olduğunu söylemeliyim.Özellikle kullandığı peacock rengi çok güzeldi .

GÜNSELİ TÜRKAY

2010 Yaz için hazırladığı koleksiyonunun teması ''GLADYATÖR'' .

Modern, şehirli kadının güçlüklerini ve yaşam mücadelesini savaşçı kostümleriyle güzel anlatmış.

Koleksiyonunda ki el boyaması ipek kumaşlar sert kadınları yumuşatan hoş bir detaydı.

MÜGE ERSİN

1930'lu yılları yansıtan feminen bir koleksiyon hazırlamış.

Müge Ersin'in daha önce neler yapabildiğini bildiğimden bu koleksiyonu beni çok ama çok şaşırttı.

Bilindik, fark yaratamayan tasarımlardı bence.Her tasarımcının zaman zaman tıkanıklık yaşadığına şahit oluyoruz. Bu da o buhranlardan biriydi herhalde diyerek, bir dahaki koleksiyonunun daha göz alıcı olacağını umuyorum.

0 yorum:

Toolbar