Lingerie as Outwear party by YEŞİL

Dün gece Otto Santral'de Yeşil'in 2010 Yaz defilesine davetliydik.Umduğumuzdan daha kısa süren defilede fotoğraf çekmekle izlemek arasında kalakaldım...

Defile bitince çoğu kişi kendini bahçeye attı..Sigara içilince parti sokağa taşmış oldu..Gözüme çarpanlar, defile başında ce!eeee yapan Okan Bayülgen ve eşi ki bir daha göremedim...Simay Bülbül, Özlem Kaya, Fashionable'da hep bizimle ilgilenen Ufuk Özgül, Işın Karaca ve arkadaşları ve Ceyla Saner...

Defile ile ilgili notlara gelirsek,

Ayakkabıları ön plana çıkartmak için, mankenlerin siyah çorap giymesi yaz defilesinden çok kış defilesini andırdı.Çok ama çok hızlı yürüyorlardı.Çoğu kişi zor fotoğrafladı.

Defile sonrası sokak partysinde biraz üşütmüş olsamda pek bir eğlendim...Magazin basınına mensup arkadaşlardan inanılmaz dedikodular öğrendim...Hmmmmm etik olarak uygun değil ben açıklayamam.





Mercan rengini çok severim..




Kalın bilekli hanımların asla giymemesi gereken modeller vardı, aman dikkat. Kalın şeritli modeller de ağırlıktaydı. .Resimde de görüldüğü gibi.

Unutmadan, severek takip ettiğimiz Modacı Özlem Kaya'da oradaydı.









0 yorum:

Toolbar