Kırmızı halıda Marion Cotillard...

Marion Cotillard kırmızı halıda her daim şık ve dikkat çekici tasarımlar taşıyarak biz moda severlerin favori stil ikonlarından biri haline geldi. Sadece kırmızı halıda değil, günlük hayatında da son derece doğru seçimler yapan aktrist, günümüzdeki "ben giydim, oldu" mantığıyla değil, moda dünyasına gereken saygıyı verecek seçimler yaparak akımları klasik parçalarla birleştirerek, "şık" olmayı başarıyor. Ben ona topuzu, özellikle de geçmişi yansıtan saç ve makyajları, bir de renk olarak pastel tonlarını ve beyazı çok yakıştırıyorum. O ve stilistleri de öyle düşünüyor olmalı ki,o da kırmızı halı da genellikle bu renkleri tercih ediyor.Aşağıda seçimlerini görebilirsiniz...

2 yorum:

Kürksever dedi ki...

İlk resimdeki deniz kızı elbisesi muhteşem! Reality showların, paparazzilerin ünlülerin hayatlarını didik didik ettiği, estetik operasyonlarının anatomi atlası gibi her tarafta incelendiği, estetik ve zarafetten uzaklaşılan bir çağda, Marion Cotillard gibi yıldızlar, sinemanın eski ışıltılı ve romantik dönemini hatırlatıyorlar. Çok değerli bir şey, üstüne titremek lazım.

Aslı Cin dedi ki...

Kesinlikle aynı fikirdeyim. Bu elbiseyi Oscar törenlerini canlı izlediğim ve uykusuzluğa dayanabildiğim ender törenlerden birinde giymişti, gördüğüm an bayılmıştım. Sanırım başka biri bu kadar zarif taşıyamazdı.

Toolbar