Veee Altın Kelebek'in en şık !!! isimleri...

Bakar mısınız şu şıklığa ! Kırmızı var, leopar var, derin yırtmaç var, derin göğüs dekoltesi var, kollarda volanlar var, oradan buradan sarkan şeritler var, var oğlu var. Daha ne olsun? Zengin görünüyor değil mi?

Kim diyordu Türk kadını empirmeyi sevmez diye? Ben diyordum, ama anlaşılan artık daha sıcak bakıyoruz. Hatta onları da sıcacık renklerde iri iri desenlerde seçiyoruz. Bikini üzeri ile kombinleyip nal gibi logolu çantamızla ben buradayım diyoruz.
Nereye ne zaman ne giyilir sorularının cevabını çok iyi bilen hanımlarımız tabii ki dekoltenin dozajını da çok iyi biliyorlar.

Hediye pakedi gibi sarılıp sarmalanıp süslenmeye bayılıyorlar.O koca fiyonklar olmadan şıklığımız tamamlanmıyor.


Renkli, taşlı, doreli yada çiçekli böcekli fileli, ama mutlaka parıl parıl parlamalı. Mümkün olduğunca açılıp saçılmalı, abartmalı da abartmalı !

O da olmazsa sadece edep yerlerimizi kapatarak da bu şıklığı yakalayabiliriz.

Böylece şekil a gibi basitlikten uzak ve gösterişli bir hal alabiliriz.

God bless Özgür Masur. Onun açtığı yolda hepimiz kısalı uzunlu Bihter'ciklere dönüşebiliriz.

Ya da böyle baştan aşağı parıldayarak ve protest makyajımızı da yaptırarak aktivist bir duruşla şıklığımızı birleştirebiliriz.Neden olmasın???

Kral Tv ödül töreni şıklığını aratıyor mu ne dersiniz?

7 yorum:

*STYLEBOOM* dedi ki...

hepsi ayrı şık hangisini beğeneceğimi şaşırdım!

Lokum dedi ki...

kabus gibi :))

Aslı Cin dedi ki...

Styleboom, benim favorim hala Lerzan :)

Lokum, rüyalara girmeyevek gibi değil :)

ben nezihe dedi ki...

rüküş yarışı falan mı var

Aslı Cin dedi ki...

Nezihe, bence amaç zaten şık olmak değil, dikkat çekmek. başarıyorlar da!!!

MODA DUYGUSU dedi ki...

bencde kral Tw müzik ödüllerini aratıo demekki neymiş betern beterı warmış.Allah daha beterinden saklasın.
Ebru polatın ayağındaki grafiti LV'lere olan aşkımı bi ben bilirim.Geçen yaz çalışması biliosunuz ve geçen yazdan beri hatunun ayağında kaç kez gördüm.Ancak değindiğim hassas nokta şu:O kadar tarz bir ayakkabıyı her giyinişinde ayrı ayrı mahfetti.Ayyakkabıdan sogudum desem yeri war.Allaşkına cıkarsn atsın artık.Bi de bi dergide okumusdum.Allah bilir haberiniz yoktur.YENİ İKONUMUZ EBRU POLAT mış askdjaskjdkjdskjhdksdfkh :D

Aslı Cin dedi ki...

Şaka gibi .)

Toolbar