2010- 11 Kışı dergi sayfalarında bizi böyle karşılıyor...

Reklamcıların ilk seçimi gecelerin kadınını yaratmak olmuş. Karanlıklar içinde Femme Fatale kadınları Armani, Donna Karan, Escada ve De La Renta kullanıyor.


Wang ve Klein' ın tercihi de bu.


Gece temasını kullanan diğer isimler Hermes, Dior, Bally , Furla ve DSquared.



Karartılmış renkler kadar popüler olan bir diğer renk de Kızıl tonlar. Westwood baştan aşağı yanık güneş renklerini kullanıyor.  Pringle stil sahibi modeli ile sade ama gösterişli.


Kenzo Folklorik ve etnik desenleri ile bu rengi yakalarken Cavalli fonda kullanıyor.
 Çok renkli çekimler genellikle daha casualwear markalarca tercih ediliyor.


Bir diğer popüler tema öyle görünüyor ki seyahat araçlarını model olarak kullanmak.

Trenyolu da iyi bir seçim...

0 yorum:

Toolbar