H&M ABDİ İPEKÇİ SHOWROOM

26 Ekim Salı günü H&M Showroom'una davetliydik. Türkiye'de satışa çıkacak ürünlerin bir kısmını showroom'da gördük ve heyecanla kombinler yapıp denedik.
Moda Sanattır, Moda Tutkusu, Styleistico, İconjane, ModaCadısı, Bayan Mor, Stil Catcher ve ismini hatırlayamadığım daha bir sürü Bloggerların sayfalarından yorumları okuyabilir, fotoğraflara keyifle bakabilirsiniz.

Ajanda Katalog; Gümüş At figürüne bayıldım.

Fiyonk kemerler o günün it parçasıydı..Kimimizin belinde, kimimizin başında yerini aldı.

Aksesuarlar baştan çıkartıcı.

Ah! Boyum biraz daha uzun olsaydı...Eteği giymek isterdim.


Erkek reyonunun şöyle bir önünden geçtim. Bu t-shirt'e bayıldım. Bana olur herhalde.

Kırmızılar ön planda.

Evde yılbaşı hazırlıkları için sıcacık görünümler.

Vazgeçilmez parçalarımdan biri etekler.

Smokin ceket.

Origami sanatı.

Romantik dokunuşlar. Danteller.

Havuç pantolonlar. Kaplan ve leopar baskılı.

Kolejli kız modası. Armalı spor ceketler

Triko ve dantel uyumu... Yumuşak tonlarla...

Ve yılbaşı kendini Kırmızı, Siyah uyumu ile yavaş yavaş hisettirmeye başlıyor.

Satışa çıktığında, mağazada kavga çıkarttıracak bir parça. Pembe puanlı ayakkabılar.


80'lerin ipek kumaşlarının efekt baskı deseni.

Kadife, sırma işleme ceketler...

Penye örgü elbiseler.

Triko iç-dış takımlar.

Veeeeee, ürünlere bayılmış ben!
Gökçe Hanım ve tüm H&M Türkiye ekibine misafirperverlikleri için binlerce teşekkür ederiz.
Daha ayrıntılı yazıları ve görselleri sizlerle tekrar paylaşacağız.



























































































































































































































4 yorum:

Kürksever dedi ki...

İlginç. Benim şu anda Londra'daki mağazalarda gördüğüm ve aynı zamanda HM web sitesinde yer alan ürünlerle neredeyse hiç ortak noktası yok bu resimlerin. Sanki iki ayrı marka gibiler.

Öte yandan, şunu da farkettim ki, HM'in ürün gamı normal bir mağazaya göre çok geniş. Mesela şu anda web sitelerinde "elbise" kategorisi altında 56 ürün, "etek" kategorisi altında 18 ürün, "hırka" kategorisi altında ise 47 ürün yer alıyor. Bir de, daha Ekim ayındayız, online alışveriş sitesinde bazı ürünlerin "sold out" olması çok ilginç...

Aslı Cin dedi ki...

Evet, benim Paris'te gördüğümden oldukça farklı bir koleksiyon, sadece çizgili elbise tanıdık, çok fazla çizgili vardı.

Yeni koleksiyonu merakla bekliyorum...

Kürksever dedi ki...

Gerçi fiyatları yurtdışıyla aynı gibi, ama bence Marks and Spencer gibi kendilerine hedef olarak Türkiye'de ortanın üstü bir müşteri kitlesi seçmişler bence. Bu da, 2 yılda büyük şehirlerde 10 mağaza falan demektir. Oysa, LCW'nin izinden gitseler, her köşeye bir mağaza açacak potansiyel var Türkiye'de...

Aslı Cin dedi ki...

Belki de potansiyeli görünce devamı gelir. Mango ve Zara'da fiyatlarını düşürdü ve mağaza sayısını arttırdı, zamanla... .)

Toolbar