Hennes Mautitz lansmanı ve WGSN Öngörüleri...


Bugün ben WGSN'in seminerinde, Şebnem'de HM nin showroom'unda bloggerlara özel lansmanındaydı. İkimiz de Nişantaşı'nda olunca kahve içmeye de fırsat bulabildik. Aslında lansmanın sonuna yetişebilirmişim, gitmediğime de pişman oldum açıkçası. Şebnem, HM ile ilgili fotoğraflarını ve izlenimlerini yarın paylaşacak. Ben size trend araştırması devi WGSN den bahsedeyim...

Öncelikle Türkiye müdiresi Ebru hn WGSN deki değişiklikleri bize tanıtırken kullanabileceğimiz yenilikleri ve avantajları öğrendik. Ardından Avrupa ve Ortadoğu direktörü Sally O’Rourke 2011-12 kışı ile ilgili öngörülerini ve 2011 yazı ile ilgili defile analizlerini aktardı.

Kış için öngörüler oldukça ilginçti. Ancak itiraf etmeliyim defileleri hatim indirdiğim için yaz konusu beni oldukça esnetti.

Yaz ile ilgili defileler üzerinden bilgileri size her gün aktarmaya devam edeceğim.

Ama kış ile ilgili bir kaç detay var ki, özellikle tasarımcı ve perakendeci markaların dikkate alması lazım.

- Yuvarlak formlar.

Daha da gösterişli omuzlar, yuvarlatılmış hatlar, aksesuar, ayakkabı ve çantalarda 3 boyutlu görünüm.

- Sahte görünümlü orjinal parçalar.

Sokak giyiminin önem kazandığı günümüzde lux markalar basite indirgedikleri tasarımları ile ucuz görünümler elde ederken, sahte ürünler orjinallerini yüceltiyor. - İyi bahane :)-

-Kişiye özel

Minimal çizgiler devam edecek. Teknolojik kumaşlar çeşitlenecek ve fonksiyonel, birbirinden ayrılabilen parçaları ile ilginç tasarımlar karşımıza çıkacak.

Tabii bunun yanısıra renkler, eğilimler, ve yenilikler hakkında da bilgi verildi ki bence çok bilgilendiriciydi. Sitede gördüklerimizi birinin özetlemesi oldukça hoşuma gitti.

Gelecek günlerde konu hakkındaki fikirleirmi daha detaylı yazabilmeyi umuyorum...

0 yorum:

Toolbar