Siyahın gücü adına !

 2. Antalya Tv Ödülleri  kırmızı halı fotoğraflarında dikkatimi çeken  siyahın ilk kez bir kırmızı halıda bu kadar iyi tasarımlarla bu kadar yerinde taşınmış olmasıydı. Özellikle "Muhteşem Yüzyıl" ekibinin bu renkte hemfikir olması verdikleri fotoğraflarda Editoryal havası vermişti.  Filiz Ahmet'in elbisesindeki detayları yakından görebileceğim bir fotoğraf bulamadım ne yazık ki ama ayakkabıları hem bu sezon hem de gelecek sezon sık göreceğimiz şahane bir model. Meryem Uzerli'nin elbise askılarının inceliği ise kalıp ince olmadığı için orantısız duruyor.  Ancak Nur Fettahoğlu ve özellikle Selma Ergeç'e laf söylenemez ( Ayakkabılar dışında ), harika görünüyorlar. Ya diğerleri?

Diğer beğendiğim 3 elbise aşağıda.

Derin yırtmaç, sade tasarım ve ona çok yakışan bir saç modeli. Sadece omuzların düşüklüğü biraz can sıkıyor.


Beren Saat çuval giyse yine listeme girecektir, gülümsemesi bile en güzel makyajı, ve ışıltısı ile neredeyse dizilerde giydiği alelade kıyafetleri bile göze hoş gösteriyor.  Yoksa aslına bakarsanız hem mini, hem dantel, hem de püskül bana biraz fazla...


Modern, zarif ve şık. Nefis. Laf aramızda bir tek clutch ı beğenmedim...


Gelelim gecenin yanlış siyahına ...




Hazal Kaya ışıl ışıl biri. Genç ve taze görünümü onu bir adım öne çıkarıyor. Ancak nedense yaşından çoook fazla büyük görünmeye çalışmış. Bu elbise yerine keşke dizboyu ya da mini farklı bir tasarım seçseymiş. Hem yaşına, hem de boyuna yakışırmış. Zira bu onun için olabilecek en yanlış seçim olmuş, sanırım etek ucu sonradan kısaltılmış ve bu da boyunun daha da kısa görünmesine yol açacak bir orantısızlık yaratmış.

Olsun, bu da nazarlığı olsun...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

yorumlarına katıyorum. Bunun yanında şunu söyliyebilirm ne yazıkki sanat camiamızdaki insanlar bile siyahtan başka birşey giymeye korkuyorlar bence bunların birazdaha renkli olmaları gerekir . bunun yanında hepsi nerdeyse aynı tasarımcıdan giyinmiş bu kadar tasarımcı varken anlamadım :)

hasankoca.blogspot.com

Aslı Cin dedi ki...

Aslına bakarsanız bu isimler meclis dışarı, bir çok isim giyinmeyi öğrenene kadar sadece siyah giyse daha iyi olur. :)

Sonra onlardan stil adına bir şeyler bekleyebiliriz.

Unknown dedi ki...

o da var tabı
ama ben artık aynı magzadan alınmıs urunler gıbı tek kişinin paketlemesinden sıkıldım ünlülerin :) biraz argo oldu ama

New York Lover D. dedi ki...

Bade'nin elbisesi bence çok şık! Çok güzel de taşımış ama çantası gerçekten çok kötü. Hazal Kaya'nın elbisesi aslında güzel ama ben o pek taşıyamamış :)

newyorklover-d.blogspot.com

Toolbar