Yeni melek Eva, şakıyor...

Biliyorum, uzun zamandır yazamıyoruz. Malum yaz ayları hem işlerin en yoğun olduğu, hem de bu yoğunluk arasında kaçamakların planlandığı bir dönem. Defile özetleri, son kış koleksiyonları ve bir aya sıkıştırmaya çalıştığım 2012 yaz koleksiyonu ile başımı kaşıyacak zaman bulamadım. Şebnem bisikletinden inip yazmaya başlayana kadar, ben fırsat buldukça aklımda kalanları yazacağım.

Özetlere geçmeden önce hoşuma giden bir haberle başlamak istedim.

Thierry Mugler'ın yeni meleği Eva, kampanya fotoğraflarıyla değil ama eylül ayında Tv larda dönmeye başlayacak reklamda karşımıza solist olarak çıkarak bizi hayli şaşırttı.


Noel Harrison'ın The Windmills of Your Mind'ı ile detayşlar aşağıdaki videoda...







1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu kadını seviyorum!

Toolbar