Bu Aralar Yeni Oyuncağım :)

Twitter'da bol bol yazıyorum. Bisiklete bindim, bisikletten indim, bindim, indim, diye. Caddebostan'da oturmanın avantajını yaşıyorum açıkçası. Sahil burada kocaman, geniş geniş bisiklet yolları bana da bir tek binmek kalıyor tabi. Ahh! bir de bisiklet yolundan yürüyen yayalar olmasa işim daha da iyi olacak ama. Artık ya bağırıyorum yada direkt üstlerine sürüyorum. Maalesef kibarlıktan pek anladıkları söylenemez:(
Benim yeni oyuncağıma gelirsek; Aşağıda görünen beyaz, harika ve en önemlisi şehir bisikleti benim. Neden şehir bisikleti. Çünkü şehir içi ulaşım için tasarlanmış...Oturuyorsun, mübarek sele sele değil, Mercedes koltuğu. Hiç popo, ayak ağrısı yok. Eteğimi, elbisemi rahat rahat giyip sürüyorum. Arkasına özel çantasını da taktırttım, tüm eşyalarım benimle beraber geliyor. Şimdi önüne bir sepeti eksik kaldı sıra onda. O da umarım önümüzdeki ay geliyor.


 Aslında ben ilk başta Gazelle'nin Toer Populair modelini istiyordum ama Kuzey Avrupalılar bize göre bayağa uzun boylu oldukları için benim boylarda birine uygun değildi...Burnumu çeke çeke vedalaştım kendileriyle tabii.
Sonra Miss Grace modeli getirdildi benim için... Aşk bu olsa gerek dedim görür görmez... Ama ıııı! Güdük kaldım yine. 46 inch'i üretime girsin diye dua ediyorum her gece.
Eğer Anadolu Yakasına yolunuz düşerse, sahilde dolanmak isterseniz ve orada deli deli ''çekilin yolumdan'' diye bağıran birini görürseniz işte o benim...
Yoluma çıkmayın derim:))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bu yazını okuduğumdan beri içimdeki bisiklet aşkı derinden derinden beni dürtüyo... bakalım gidip bi bisiklete kavuşmam an meselesi

Stilcatcher dedi ki...

karsıyaka da oturuken ısten gelınce ılk ısım bısıkletıme atlayıp dolanmak olurdu.kus cennetıne bıle gıderdım...ama maalesef ıstanbul da her yerde bınemıyon.o yuzden gercekten sanslısın bu konuda sebnemcım.)

Toolbar