NE GIYDIM ? SORUNSALI

 Sevgili partnerim Asli herhalde defalarca ne kadar tembel oldugumdan bahsetmistir sizlere. Yazi yazmak bir tarafa ne giydim? ne aldim? gibi konulara bile girmeye useniyorum. Allah'tan INSTAGRAM diye bir sey var da oradan bol bol paylasim yapiyorum. 40 yilda 1 de olsa size ne giydigimi paylasayim dedim bu defa.

BODY: H&M yeni sezon. ( Bir sirt penceresi var ki...mukemmel duruyor ama fotograf galiba silinmis)
ETEK: BERSHKA
KOLYE: TOP-SHOP
CORAP: TABII KI CALZEDONIA
BOOT: DIVARESE
Eger siz de Instagram kullanici iseniz @sebnemden olarak beni bulabilirsiniz...

4 yorum:

o la laa dedi ki...

harika kombinasyon:) keşke saçların toplu olsaymış.

Sebnem'den dedi ki...

O La Laa,
Tesekkur ederim. Bana pek toplu sac yakismiyor yada ben kendime pek yakistiramiyorum. Cunku alnim havaalani pisti genisliginde:)) Kahkul niye kesmiyorsun dersen de zaten sacim 1avuc yarisinida kahkul ile yok etmiyeyim diyorum:))

Eda Yılmaz dedi ki...

çok sevdim bu outfiti, çok şık..

www.izmiristanbularasi.com

Sebnem'den dedi ki...

@Izmir Istanbul Arasi,
Tesekkur ederim:))

Toolbar