Yaz aylarına Vintage adımlar...

Evet biliyorum ! Pre fall koleksiyonlarından bahsedecektim ama tekstil sektöründe çalışan biri iseniz bırakın blog yazmayı, su içip tuvalete gidebilmek bile lux oluyor kimi zamanlar. Şu aralar defile, koleksiyon ve yüklemelerin bile tatile girdiği zamanlarda, umarım fırsat bu fırsat diyerek vakit ayırabileceğim. Ortağım Şebnem'i de tembelliğiyle utandıracağım ( Ben çok sık yazabiliyormuşum gibi :) Ancak koleksiyon özetlerinden önce gelecek yaz için aklımın bir köşesindeki tulumlardan bahsetmek istiyorum. Uslanmaz bir yaz ayları fanatiği olarak henüz kar bile yağmamışken bunların hayaliyle yanıp tutuşuyorum.




Eski dergilerdeki editoryallerden ilham alacağımız bu vintage akım, muhteşem ! 50'lerde, yoo hayır 60'larda, offf tamam tamam 50'lerde yaşamalıydım diye gel gitler yaşarken, bu yılların akımlarını uygulayabilmek için bir fırsat daha çıktı karşımıza. Bu fotoğraflardan ilham alın, gelecek yaz için büyük modaevlerinin önerilerini uygulayın...








Ve favorilerim, ilham al, uygula, kopyala, yapıştır :)




4 yorum:

T-Sinema dedi ki...

Çok teşekkürler yararlı bir bilgilendirme olmuş

Polyanna dedi ki...

blogun cok cici :))

buyumeyencocukk.blogspot.com

Kürksever dedi ki...

Dolce Gabbana Karlie Kloss'un üstündeki kıyafette geçen yazki Stella McCartney'nin bol narenciyeli desenini nerdeyse birebir kopyalamış galiba?

Aslı Cin dedi ki...

Faydalı bulduğuna sevindim çok teşekkürler.

Polyanna, senin de ismin öyle :)))

Coşkun, herkes birbirini taklit ediyor yine bir kısırdöngü. Cımbızla çekiyorum yenilikleri. Özellikle empirme ve renklerde yenilik çok az.
Bu aralar en çok taklit edilen Erdem'in geçişleri tabii.

Toolbar