Peplum'a hayır diyemeyeceksiniz !

Kış gelmeden nedir bu yaz aşkı diye soruyorsanız söyleyeyim, 2013 yaz koleksiyonlarını bitirmeye başladığım şu günlerde kış benim için mazide kaldı. Belki bu sebeple beni gelecek yaz için heyecanlandıran her şeyi bir an önce unutmadan paylaşmak istiyorum.


Bir kenara illa ki not edilmesi gereken en önemli detaylardan biri de, peplum kesilmiş kalıplar. Bilmeyenler için Peplum,belden aşağı etekmiş gibi uzanan parçalara verilen bir isim. Genellikle ceketlerde kullanılsa da üst giyimin her şekline uygulamak mümkün. Özellikle ipek tafta minimal kalıplı bluzlara çok yakıştırıyorum. Muhtemelen gelecek yaz için vitrinlerde daha sık karşınıza çıkacak.




Benim defileler içinde favorim ise hem renkleri, hem kumaş seçimi hem de plise detayı ile Saunders'ın aşağıdaki bluzu oldu...

0 yorum:

Toolbar