NY ve akımlar...

Biliyorum diğer bloggerlar bülbül gibi şakırken biz karabatak gibi bir görünüp bir kayboluyoruz ama malesef Şebnem de ben de halihazırda bu işin içinde olunca oturup bir şeyler yazmaya ne mecalimiz kalıyor ne de zamanımız. Hele ki işler bu kadar yoğunken... Ancak...

zaman bulabildikçe instagram da bir şeyler paylaşmaya çalışıyoruz.Ya da twitter da sayılı harfle haberleri sıkıştırmak kısıtlı zaman içinde çok daha kolay oluyor.

Ben de zaman bulabilmişken orada paylaştığım kimi fotoğraf ve haberlerin üzerinden geçeyim dedim. Umarım daha sık gelebilirim buraya...

Takı ve mücevherat çılgınlığının yaşandığı günler bize daha neler getirecek göreceğiz ama son aldığımız haberlere göre kalın zincirler çok daha popüler olacak. O koca taşlı kolyeleri takıyoruz bu nedir ki demeyin, bizzat denedim, zinciri taşımak daha zor ve iddialı...

Bir diğer haber uzakdoğudan. Kimono tarzı kesim ve desenler, uzakdoğu motifleri çok daha popüler olacak. Evet geri dönüyorlar. Ne kadar uzun süre popüler kalabilir bilemiyorum, ama her 5 yılda bir hortladıkları için edinmekte fayda var. Ben fuar için Paris'e gittiğimde bir sokak satıcısında rastlayıp aldım...


Malum moda haftaları devam ediyor. Aşağıda NY moda haftasından seçtiklerim var. Akımlarda bir değişim var ancak işin desen kısmı beni daha çok ilgilendiriyor ve motiflerdeki sadelik bana arkasından bir cümbüş geleceğini düşündürüyor. Bir daha postta Londra, Milano ve Paris özetlerini de geçtiğimde gidişat anlaşılır.

Ny da göze çarpan üç renk vardı. Petrol mavisi, gece mavisi ve şarap tonları.



Desenlerde ise dikkate değer bulduklarım aşağıda. DVF in minimal animalskin leri ve Monique Lhuillier'in animalskin yorumları çok hoş. Efektif çizgilerle ekoseleri ve tribal etkileri de es geçmemeli...





Yarın akşam Oscar'ları izledikten sonra son ayların kırmızı halısına da bir göz atacağız.

Görüşmek üzere...

Aslı

0 yorum:

Toolbar