Sezonun yenilikleri

Moda haftaları bitti.

Yine çok renkliydi, yine çok farklıydı, çok başkaydı.

Nihayetinde yaz kolleksiyonları çıktı görücüye. İlkbahar yaz kolleksiyonları her zaman daha renkli, daha eğlenceli ve çok daha yeniliklerle dolu oluyor sanki.

Birbirinden yaratıcı modacıların birbirinden farklı fikirlerini bir kenara bırakacağız şimdilik.

Çünkü önümüz kış.

Bu kış kolleksiyonlarında neler olduğuna dönüp bakacağız önce.

İlk yazımda gardroplarınızı açıp bakmanızı önermiştim. Kurtarıcı diye adlandırdığımız olmazsa olmazlarınız ne durumda, bakmanız için.

Eğer bunlar dolabınızda hali hazırda varsa, işiniz bu sezon kolay demektir.

Çünkü bu sezon geçen kışlara nazaran çok daha sade.

Sezonun olmazsa olmazlarından hoşunuza gidenleri de dolabınıza eklediğinizde, kolayca kombinasyonlar yapabilir ve fazla zorlanmadan yenilikleri yakalayabilirsiniz.

Peki bu sezonun olmazsa olmazları neler?

1- Triko. Özellikle uzun hırkalar, el örgüsü gibi görünen, belden kuşaklı veya iri düğmeli.

2- Pantolon
Geçtiğimiz yıllarda her yerde karşımıza çıkan skinny modellerin yerini yüksek belli, bol paça pantolonlar alıyor. Gösterişli bir kemerle çok daha şık durabiliyor.

3- Deri ve Kürk Evet, hayvanların zevklerimiz için öldürülmesine karşıyız, zaten gerçek kürk giymek fazlasıyla demode, son yıllarda gerçeğine o kadar yakın imitasyonlar da çıktı ki, gönül rahatlığı ile kullanabiliriz artık. Bu sezon her rengi makbul.

4- Mantolar
Özellikle diz üstü, askeri modeller. Bol düğmeli, biyeli, bol cepli. Yada hakim yaka sade modeller. Trençkotları da unutmamak lazım.

5- Aksesuarlar Şapka, eldiven ve diz üstü çorap. Belki de bu kışa en çok renk verecek aksesuarlar bunlar. Çünkü bu sezon bu ürünlerde daha önce hiç görmediğimiz kadar çeşit var. Yağmur botları renk renk, desen desen. Eğer biraz daha şık görünmek istiyorsanız, çizme ve yüksek topuklar yerini koruyor. Çantalar ise bu sezon yine çok büyük hanımlar, yani tam biz annelere göre.

Renkler ağırlıklı olarak siyahtan açık griye ve bejden kahveye uzanan skalada. Ama tabii sarı, kırmızı, oranj, mürdüm, yeşil ve mavinin tonları da var.Biz Türk kadınları nedense desenli giymeyi pek sevmeyiz ama bu kış Leopar desenler ve ekoseler biraz olsun aklımızı çelecek gibi görünüyor.

Az da olsa maskulen bir görünümle rahatlığın ön plana çıktığı bu sezonda genel olarak 1940 lardan esinlenilmiş,bu sebeple basit kombinasyonlar ve doğru aksesuralarla sade, düz renk ve minimal bir elbiseyle dahi son derece çarpıcı olabilirsiniz. Hem de rahatlığı elden bırakmadan.

5 yorum:

Mademoiselle dedi ki...

Siyah rengi oldum olasi severim. Sik durur, asildir, zayif gosterir...Bu aralar ozellikle cok kilo aldim:(. Kilo aldikca zayiflamak istemiyorum ve diger blogunda yazdigin gibi kilo verdikce de veresim geliyor...Lutfen benim gibi kilo almis, sisko:, bayanlar icin de bir kombinasyon yapar misin:). Kimse ustune alinmasin lutfen, ben kendime soyluyorum, kendime...

Adsız dedi ki...

Şeker linklerinide versene nerenin ürünleri bayıldım valla hırkalar tam tarzım

Asortik Krep dedi ki...

Yukarıdaki yoruma katılmakla beraber, bu yazıda seçtiklerinin hepsini beğendiğimi söylemek isterim.
Hele leopar desenlerin olduğu bölüme hasta oldum.
Ba-yıl-dım :)

Aslı Cin dedi ki...

Madam, çok güldürdün beni, şişmanlık görecelidir misal ben de 56 ya çıktım kendimi çok şişman hissediyorum :P

Yaparım tabii, bir dahaki konu bu olsun :)

Eda, linklere girersem kafamı kaldıramam doğrusu, her birirni farklı yerlerden buldum o hırkaların ama en kısa zamanda senin için bakacağım :)

Asortik, leopar deseni sevmeyene bile sevdiriyor değil mi?

Asortik Krep dedi ki...

Ben çok severim zaten, hatta favori hayvanım da leopardır :))

Toolbar