Son baharın son günlerinden yılbaşına...


Yazacak ne çok konu birikti. Bu sefer bana sorulan bir kaç soru üzerine kombinasyonlar hazırlayacağım ki, bunları da bir şekilde ne zamandır hakkında yazmak isyediğim yılbaşı gecesine bağlamaya çalışacağım.
.
Herkes kilolarından şikayetçi.
.
İyi hoş da biz ne giyeceğiz, bize onlardan bahset diyorlar.
.
Hay hay...
.
Herkesin bildiği şeylerden bahsetmeyeceğim, siyah zayıf gösterir, iri desenler daha da iri gösterir, çok dar şeyler giymemelisiniz gibi.
.
Bahsettim bile.
.
Her neyse, aslına bakarsanız soru şu olmalı. Ne giymeliyiz değil. Ne giymemeliyiz?
.
Evet siyahın daha zarif ve zayıf gösterdiği, gerek vücudun gerekse dikişlerin bile hatalarını kapattığı bir gerçek. Hem yukarıdaki gibi sezonun her rengi ile de kolayca kombin edilebilir, çünkü bu sezon siyah hiç olmadığı kadar siyah.
.
Ama sadece siyah ile değil, vücudunuzun nerelerini ön plana çıkarılıp nerelerinin kamufle edilmesi gerektiğine karar verdikten sonra seçeceğiniz doğru kesimle, her rengi taşıyabilirsiniz. Düz renkler daha sade ve zarif bir görünüm verir, ama doğru desen seçimi ile empirmeden de korkmaya gerek yok.

Her ne kadar ben bir düz ayakkabıların fanatiği olsam da, topuklular her zaman bir kaç kilo zayıf göstertecektir. Tabii şu kısa botlardan, yoksa onlara botumsu ayakkabı mı demeli, uzak durduğunuz sürece.
.
İri bir vücudu çok dar kıyafetler kamufle edemese de, çok bol kıyafetler de özensiz bir görünüm verebilir.
.
Çok küçük bir çanta kullanmak istiyorsanız omuza takılanlardan değil de el çantası seçmek daha doğru olabilir. Tersine çok büyük bir çanta da bedeni olduğundan iri gösterebilir.
.
Kalın bacaklara dar kesim pantolon olmayacağı gibi, daracık bir çizme de hoş durmayacaktır. Oysa bu sezon bileğin kalınlığını kamufle eden hafif topuklu harika çizmeler var.

Sonuçta kilosundan şikayetçi olanlar da hemen her istediğini giyebilir, doğru kesim, yerinde kullanım ve zengin bir kombinasyonla.
.
Her şeyi bir ilüzyon olarak düşünelim ve buna göre hareket edelim.
.
Ben kendimi gayet zayıf buluyorum diyenlerin de, vücut şekline göre ben bunu giyebilirim diye düşünenlerin de tercihi olabilir.

Bunlar ben zayıf değilim diyenlerin yılbaşı için seçimleri olabilir. Ama ben yine de siyaha bu kadar bağlı kalınmamasından yanayım. Şu renkler de çok hoş. Saten her zamankinden daha da göz önünde.
Geceyi ev partisinde geçireceğim diyenler için benim önerim ve şahsen tercihim renkli bluz ve ayakkabılarla jeanler. Yeni yıla cıvıl cıvıl girmek için.

Aslına bakarsanız Jean her zaman favorim. Şuraya baksanıza, bir jean etek ve sezona uygun triko veya bir ceketle ne çok kombinasyon yapılabiliyor.

Ya da sezonun diğer neşeli renkleri ile. Evet kış aylarındayız, ve koyular her zamankinden daha da çok yer kaplıyor vitrinlerde, ama çok fazla iç karatmanın da manası yok. Sonbaharın son günleri için...
Sonbaharın en güzel renklerini belki jeanlerle değil ama incecik trikolarla taşımak isteyenler için.

Sonbaharı sakin bir şekilde geçirip şehri dolaşmaya çıkan anne adayları için

Veya sonbaharını ilkbaharları gibi geçiren tazecik anneler için...

Evet renkler eğlenceli ama daha önce de dediğim gibi gri hiç olmadığı kadar çeşitli ürünlerle çıkıyor karşımıza.

Ve son bir kaç sezonun olmazsa olmazı ekoselerle o da bir o kadar eğlenceli...


9 yorum:

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

OF OF ASLICIM ELLERINE SAGLIK YA RUGAN YESIL AYAKKABILAR NERDEN ALTA DOGRU OLANLAR...

Aslı Cin dedi ki...

Topshop da benzerleri vardı. Bunları daha çok İngiliz markalarında bulabilirsin, çok şeker değil mi?

Mademoiselle dedi ki...

Cok ugrasmissin, inanilmaz guzel bir yazi hazirlamissin. Hangisi hakkinda soru sorsam ki...Bayildim,bayildim...
Ilk resimdeki siyah elbise ve kirmizi kolye nerden mesela? Ayrica kirmizi cantanin modelini de cok seviyorum.Ikinci resimde bordo-kirmizi karisik olan elbise, kupeler,canta ve ayakkabi harika...Lutfen markalarini da yazabilir misin? Genelde tek renk giyinmeyi sevmem ama bu kombinasyona asik oldum:)
Ucuncu resimdeki siyah tonlarindaki elbiselerden ikincisi haric hepsini inanilmaz begendim. Aralarindan secim bile yapamadim.Ama ozellikle ilk elbise nereden? Dort numaranin hepsi gozalici hepsi cok seksi:). turkuaz ve yesil ozellikle cok carpici. Turkuaz olan tunik-elbise nerden:)?
Bes numaradaki spor kiyafetler de super olmus. Hepsine bayildim ama en cok su regarenk cizmeleri sevdim:)
Alti numara da cok guzel ama ozel bir yorumum yok:)
Yedi numara benim icin tasarlamis olmalisin. Elbiseyi cok asil buldum. Canta harika ama orjinali biraz pahali:( Gozlukler super. Ayakkabi super ama ayni ayakkabinin biraz daha kalin topuklusunu tercih ederdim. Ben bu kadar ince topukla yuruyemiyorum:(Parfum secimim biraz daha klasik olurdu muhtemelen:). Iris notasi hakim, ya da karabiber notasi hakim bir parfum olabilirdi. Ama gorur gormez bu resimdekileri aklima Piment Brulant ve Safran Troublant isimli parfumleri kombine ederek kullanmak geldi.
Sekiz numarada trikoyu, ceketi, kot pantolonu ve cantayi cok sevdim.
10 numarali resim bugunlerde beni cok ilgilendiriyor. Ozellikle cantaya gidip bakacagim:)Sissst burda bir sir vermis olmadim...
11 numara suanda tam ihtiyacim olan sey. Lutfen bana bu trikonun markasini verir misin? Bir de yuzuj nereden:)
Son resim tarzim degil ama parfum cok uyumlu olmus:)
Cook uzun yazmisim, vaktin olunca sorularima cevap ta isterim...Cook tesekkurler bu yazin icin. Tebrik ederim.
Sevgiler

Tanya's dedi ki...

Bluejean ve topuklu ayakkabı kombinasyonuna hastayım..bide bende artık kilolarımı kapatacak giysiler seciyorum desem...

Zeynep dedi ki...

Ellerinize sağlık, oldukça bilgilendirici bir yazı olmuş. Kombinlerinize ve önerilerinize de bayıldım.

Arada verdiğiniz ayakkabı tüyolarını dikkatle okudum. Sizden bir ricam var, benim en sıkıntı çektiğim konu kıyafete göre ayakkabı seçimi, bu konu hakkında bilgi verebilir misiniz?

Sevgilerimle

Aslı Cin dedi ki...

Madam, sen de harikasın, parfüm önerileri için teşekkürler.

1-Siyah elbise Topshop. Kırmızı kolye, o tarz kolyelerine bayıldığım Tarina Tarantino, webden sitesini bulabilirsin.Kırmızı çanta bence de bir klasik.

2- Elbise benim için en baba modacılardan biri olana De La Renta'nın. Küpelere bayıldım, not almamışım firmasını ama yakut ve pırlanta harika. Çantayı şu adresten bulabilirsin, tabii diğerlerine takılıp kalmazsan ;)

http://www.searlenyc.com/store/acs_bg_cltch.html#chil03

Ayakkabı bu yıl tüm İngiliz markalarında var.

3-İlk elbise Matthew Williamson'dan, ama bu tarzı seviyorsan her sezon benzer modelleri daha çeşitli renklerle Anna Sui de çıkarıyor.

4-Turkuaz elbide Cynthia Vincent'den. Net A Porter.com'da satılıyor.

5- Ben de renklerine bayıldım ama ev ve ofis dışında İstanbul sokaklarında düşünemiyorum pek :)))

6- Bu kombinasyon benim kendimi
içinde en rahat hissettiklerim.

7- Arada bir tane atlanmış, ama sen elbise dediğinde bir alt fotoya geçtim. Parfüm seçimlerim biraz da renk uyumuna bağlı oluyor neyazık ki, ama senin düzeltmelerini her zaman bekliyorum. Ve evet haklısın elbise bence de çok asil, ve ben de yürüyemiyorum o topuklarla :)

8- Bu kombinasyon özellikle de ceket anne adayları için rahat.

9- Bir dakika 10 mu? Hangisi ? Ciddi misin? nE SIRRI? HEYECANLANDIM ŞİMDİ ???

10- Bugün o trikonun balıkçı yaka kısa kollusunu aldım bir butikten. Tayt ve çizme ile giyeceğim, taytın modası geçmiş kimin umurunda, uzun trikolar bir harika ! Elbise Juicy Couture'den.

11- Son kombinasyonu kim giyer diye düşündüm, ve bu parfümün markası ben daha onu denemeden yardımcı oldu :)

Tanya, sen de böyle söylersen !!! Hayırdır??? Hmmm ?

Zeynep, beğendiğine çok sevindim, istediğin konuyu bir dahaki yazıya ekleyeceğim :)

Mademoiselle dedi ki...

Evet Aslicim bir tane atlamisim. Cevabin icin cok tesekkurler. Bugun bos vaktim var ve tek tek inceleyecegim bu urunleri.Verdigim SIRRI anlamissin sanirim:)
Taytin modasi gecti mi? Hala herkesin giydigini goruyorum. Gerci bu gunlerde tayt ile giyilen kombinasyonlarin aynisini jean'ler ile giyiyorlar...Peki taytin yerini ne aldi bu sezon? Bu yil hicbir moda dergisine uye degilim ve 6 aydir da giysi uzerine alisveris yapmiyorum. Sadece arada bir iki magazaya gidip, bir kac urun begenmistim. Indirime girmelerini bekliyorum:)Beden numaram cok degistigi icin alisveris yapmak istemiyorum galiba...

Aslı Cin dedi ki...

Madam, çok ama çok sevindim, tebrik ederim.

Şu sıralar sezonda pantolonun her modeli var. Yüksek beller de dahil. Tayt pek fazla yok, ama bence rahatlığı ile her zaman giyilebilir. Özellikle de bel bölgesini bollaştırarak uzun tuniklerle giyersen ilerideki günlerde çok rahat edebilirsin ;)

Adsız dedi ki...

Aslıcım hepsini alasım geldi ne de güzel kombinlemişsin her bir resmi şeker gibi canım

Toolbar