Ayakkabı


Bir önceki yazının yorumlarında ayakkabı seçimi ile ilgili bir soru vardı.
.
Ayakkabı bir çok kadın için bir tutku. O sebeple kimileri için alışverişlerde ilk uğranacak yerler ayakkabı reyonları. Çeşitler o kadar sınırsız ve bu konuda hayal gücü o kadar zengin ki, kıyafetlerimizin asıl tamamlayıcısı olan ayakkabılara sahip olma arzusunun sonu hiç gelmiyor.
.
Bu sezon modeller çok çeşitli. Yani seçenek çok.
.
Uzun çizme ve botların yanısıra kısa botlar, Louboutin tarzı insanı baştan çıkaran yüksek ökçeler ve babetlerden hangi birisini alacağını şaşırıyor insan.
.
Ayakkabı seçimlerinizi yaptınız diyelim, peki kombinasyonları nasıl yapacağız?
.
Bu sizin nereye gideceğiniz ve orada kendinizi ne giyerseniz iyi hissedeceğiniz ile ilgili. Uzun süre ayakta duracağınız bir davette yada uzun yürüyüşler yapmanız gereken bir günde, hele alışık değilseniz yüksek ökçeler çok zorlayabilir sizi. Oysa doğru seçimle bir babetle de aynı şıklığı yakalayabilrsiniz.
.
Bacak boyunu uzun göstermek için mini bir eteğin altına çizme yerine ayakkbıyı tercih edin.
.
Kısa pantolon ve taytlarla çizmeleri.
.
Botlar pantolonlarla da bermuda şortlarla da kullanılabilir.
.
Anlayacağınız çözüm yine bizde. Aynanın karşısında yaptığımız kombinasyonlardan hangisi gözümüze iyi görünüyorsa doğru olan da budur. Sadece renk uyumuna dikkat !
.
Aşağıdaki Chloe siyah elbisei nerede giyeceğimize ayakkabı ve aksesuarların karar vermesi gibi, bırakın gardrobunuz karışsın, yeni kombinasyonlar yaratsın.


Haydi aynanın başına.
.
Bu sezon için en sevdiğim kombinasyon ise bu. Renkler, ayakkabı seçimi, trikonun rahatlığı, derinin yumuşak görünümü ve bu kombinasyona mürdümün verdiği zenginlik...
.

15 yorum:

Zeynep dedi ki...

Açıklama için teşekkür ederim, aklımda şekillenmeye başladı ayakkabı kombinasyonu :)

Handan dedi ki...

Öteki bloğu neden göremeyorum Aslıcım?

Günaydın. Nefis bir haftaya açılsın sabahın.

Bu arada kıyafetler harika :)

Aslı Cin dedi ki...

Zeynep, fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

Handan, blogda bir problem yok ama arada bir bloggar da oluyor, umarım her şey yolundadır, bu aralar blogları gezemiyorum eskisi gibi.

Adsız dedi ki...

Aslım ithalmi bunlar taba çizme ve deri monta bayıldım da

Aslı Cin dedi ki...

Eda, ayakkabıların ortasındaki çizmeyi soruyorsan benim de favorim o. Anna Sui Butterfly modeli. Montun markasını not almamışım ama bakacağım. Montun altındaki botlar ise Michael Kors.

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Asli'cim yaaaaa o Micheal Kors kahve rengi botlari istiorum:(( i$ bulmam gerek:P yada indirim biran once gelsin... Ayakkabilar birbirinden gusel, ellerine saglik...

Aslı Cin dedi ki...

Ecem, evet harikalar değil mi? ,)

Handan dedi ki...

Ha ha ha. Aslıcım ben bloğu yenilerken senin adresini yanlış yazmayı başarmışım. Haliyle tıklıyorum birşey çıkmıyor. Ay daha yeni uyandım :)

Adsız dedi ki...

slm aslı ben neslihan ya gerçekten ayakkabılar arasındaki taba olan bir harika ya asıl sebebim harikayaa.comda taşlı pembe bi ayakkabı beğendim nerden ulaşabileceğimi bilmiyorum burdan bulabileceğimi söylediler nolur bana yardım et o ayakkabıyı istiyorum nolur

Aslı Cin dedi ki...

Neslihan\ hangi ayakkabi oldugunu bilsem de senin icin bulabilsem ama benim kombinlerde yok degil mi?

Adsız dedi ki...

ya aslı sana o ayakkabıyı nasıl yollayabilirim evet sende yok ama görsen bildiğin bir model buna eminim

Aslı Cin dedi ki...

Muzur, pembe tasli bir model hatirlayamaim gercekten de. Yola ikiyorum bir sure bakamayacagim maillerime ama istersen diger blogdan mail adresime girebilirsin.

Adsız dedi ki...

slm aslı ben muzur botların arasındaki taba üzerindeki kelebek sanırım onu nerden bulabilirim fiyatı nedir bide sonbahardaki anne adayları için şeçtiin krem elbiseyi nerde bulabilirim sölersen çok mutlu olurum...

Aslı Cin dedi ki...

Muzur, elbise İngiltere'den Türkiye'de veya nette satışı yok ne yazık ki. Kelebekli çizmeyi ben de çok istedim ama çoktan tükenmiş bile. Bulabilirsen Anna Sui'nin bu kış kolleksiyonundandı.

Adsız dedi ki...

saol aslıcım bulursan nerde bulduğunu söylede bende istiyorumm...çok güzell...tahminen nerelerde wardır bu çizme

Toolbar