Koton Mayo Koleksiyonu

 Geçtiğimiz sonbahar Koton'un talebiyle mayo koleksiyonları için çalışmalara başlamış, birlikte desenler seçmiş, renklendirmeler, numuneler, numuneler, numuneler çalışmış, yeni olduğum mayo konusunda da bir çok yeni şey öğrenmiş, çok da keyif almıştım. Henüz o aylarda ortaya çıkan modelleri ve çıkacak mayo bikini fiyatlarını öğrendiğimde bunu yazmamak için kendimi çok zor tutmuştum ama şimdi mağazalardaki yerlerini aldıklarına göre paylaşabilirim.

Alt üst ayrı satılabilen bikiniler inanılmaz makul fiyatlarla satışa çıktı. Ancak beni en çok heyecanlandıran mayo kumaşlarına ek olarak çalıştığımız kumaşlarla pareolar, tunikler ve çeşitli aksesuarların yapılmış olması. Her şey son derece uyumlu ve kolayca birbirleriyle kombinlenebiliyor.

Aşağıda çalıştığım bir çok desen - kumaş var. Umarım siz de beğenirsiniz. Burada fotoğrafı olmayan bir deseni ve aşağıda yer alan küçük DG ortancaları bir an önce almak istiyorum...


   
 Turuncu biyeli mor bikini Ikat deseni ile çok şirin olmuş. Bu Navajo esinlenmelerini gelecek yaz da sıklıkla göreceğiz.

Bu tropikal deseni çok seviyorum. Renkleri tamamen bu yazı özetliyor.




 Pareolarla bikinilerin uyumu çok keyifli.





 Bu yılan desenli mayokini de harika.  daha bir kaç sezon bu deseni sık göreceğiz.


4 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Aslıcığım hem senin hem de Koton'un ellerine sağlık.
Ayyy nasıl özledim varyant yazmayı.Mayo kumaşına varyant yazmak ayrı bir zevktir.Ne renk verirsen o renk çıkacağını bilirsin.Boyası diğer elyaf boyalarına göre daha parlak ve temizdir renklerden oluşur.
Hmmm işletme ve fikse kokusu..Chanel kokusundan daha cezbedici geliyor bana:)
Kolay gelsin:)))

Vijdan dedi ki...

Aslı canım hepsi birbirinden güzel...
Ellerinize emeğinize sağlık :)

Adsız dedi ki...

fiyatları nasıl olcakmış acaba yılan derili mayokininki msela:)??

Aslı Cin dedi ki...

Fiyatlar bildiğim kadarı ile 30 civarı...

Toolbar