Deniz Berdan

 Şimdi diyeceksiniz, ufff Şebo bu haber çok oldu çıkalı, bayatladı vs. vs. Ama dediğim gibi bu aralar tembelim.
Deniz Berdan'ın Penti için hazırladığı koleksiyona değinirsek eğer;
Bir kere Deniz Berdan'ı fotoğraf kadrajına sığdırmak bayağa bir zor...Belden yukarısını ayrı, aşağısını ayrı çekmek zorundasın...Sonra photoshop'da birleştireceksin:)) Herkes bacaklarına hasetle baktı doğrusu, bir ara nazar değecek diye korktum inanın. Hem 2 çocuk sahibi olacaksın, hem dal gibi incecik, hem ortalamanın üzerinde bacak boyun olacak bir de güzel işler ortaya çıkartacaksın...Bak işte böyle kişileri bizim insanlarımızın çoğu sevmez maalesef.
Deniz Berdan & Penti iş birliğini açıkçası ben çok sevdim. Mağazaya renk, hareket katmış. Alışık olunan bikini, mayo kalıplarının dışına çıkılarak hem de ulaşılabilir fiyatlarda güzel bir kapsül koleksiyon hazırlanmış.
Koleksiyonun temasını Yönetmen Elias Merghige'nin kült filmi Begotte'den ilham alarak oluşturmuş. Renkler doğal, formlar deniz dalgası havasında... Kumaşlar ise mayo tasarımlarında alışagelmişin dışında. Keten ve Şifon.
Eğer ben de bu sene Bodrum, Çeşme sahillerini sallayacağım, o beach'den bu beach'e koşup bol bol partileyeceğim diyorsanız sizin hemen Deniz Berdan- Penti edinmeniz gerekiyor.
Belimin 2 yanında bulunan minik simitlerimi yok ettim mi ben de hemen bir tane edineceğim.
Deniz'e başarılar diliyoruz. Daha çok parçalı koleksiyonlar istiyoruz, bol satışlar diliyoruz:)) ve açılışta gözümüz Ponpon Can'ı ve Beg'i aradı, buradan da söylemek istiyoruz:))




2 yorum:

DB JUNK dedi ki...

ne tatlısın:) Hem geldiğin hem de yorumların için çooook teşekkür ederim:) Sevgiler

Sebnem'den dedi ki...

Rica ederim:))Davetin için ben teşekkür ederim.Basarılar diliyorum:))

Toolbar