Kısa Kısa

Uzun zamandır Modamutfağı yazılarına ara verdim. Biraz tembellik biraz yeni fikirler, tatil hazırlıkları, yeni oluşumlar, hayaller, istekler... Hatta yazı yazamanın verdiği utançtan partnerim Aslı'nın telefonlarına bile çıkmadığım oluyor.(minik bir itiraf)
Peki bu aralar neler mi yapıyorum? İşte böyle şeyler...

 Tatil valizimin içine girecek en önemli aksesuarım bu dantel şemsiye olacak... Havalı havalı beni güneşten koruyacak:))
 Galata Moda'da hızlı bir tur atmıştım gittiğimde. Artık çok kalabalık içine giremez oldum.Girdiğimde içimdeki canavar ortaya çıkıyor, kan şekerim düşüyor, vahşi, suratsız birşey olup çıkıyorum...
 Bu sene Galata Moda'dan 2 parça satın alabildim..Bir tanesi Zeynep Tosun pantolon diğeri Berna Canok tasarımı Boğaz Köprüsü görselli bir kolye. Artık Yunan adalarına gittiğimde İstanbul'dan geldiğimi iyice anlarlar:))

 Hem havalar iyi gitmedi hem de giymeye daha kıyamadığım bu papileri aldım geçenlerde... Rengine hasta oldum. Hiç Fuşya rengi kadını değilim ama çekti beni kendine işte.
Fuşya kadını değilim derken Bebek Şenliğinden de bu harika eteği aldım. My Best Friends marka. Duymayanız kalmadı herhalde Modatutkusu Yasemin&Ayşegül'ün harika tasarımları... 2-3 rengini daha istiyorum ne yalan söyliyeyim.

Gittim, gezdim, harcadım, geldim...Hadi bana şimdiden iyi tatiller:))





2 yorum:

Adsız dedi ki...

o nasıl güzel bir ev öyle, güle güle otur ama pantolona özelikle bayıldım.. seni çok hoş, çok sağlıklı gördüm :)

sevgilerle

ecem

Sebnem'den dedi ki...

Teşekkür ederim Ecem....:))Galiba evlilik yaradı bana:))

Toolbar